Startchokladgodis måste vara nyttigt!

Alltså om man blandar mörk choklad som är nyttig med startflingor med en massa torkad frukt som är också är nyttigt då kan man väl unna sig en bit eller två när det är fredagkväll?
Ha ha jag vet att allt det där inte stämmer men jag tar en bit ändå!

Startgodis
200g mörk choklad
3/4 dl grädde
3-4 dl Start  premium fantasia med frukt

Koka upp grädden och rör i den hackade chokladen.                                                                     START! Premium Fantasia START! Premium Fantasia START! Premium Fantasia START! Premium Fantasia START! Premium Fantasia START! Premium Fantasia START! Premium Fantasia START! Premium Fantasia START! Premium Fantasia START! Premium FantasiaSTART! Premium FantasiaSTART! Premium Fantasia                                             
Rör ned flingorna  när allt är slätt.
Klicka ut små duttar på en plåt och ställ den kallt så allt stelnar.

Men hallå hur kunde jag glömma att ha i chili???? Det hade blivit ändå godare med en liten smakbrytning!

Bilder kommer imorgon för de korten jag tog nu i halvmörker ser inte så aptitliga ut!

Kommentarer
Postat av: carolina

låter supergott! ta "start fullkornlight" nästa gång så blir det ännu lite nyttigare till och med ;)

2008-09-06 @ 23:43:41
URL: http://acarolinas.blogg.se/
Postat av: KarinW

Jajamen då kan jag äta ändå fler!

2008-09-07 @ 17:36:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0