Mycket mumsig mousse!

En solig dag i bilen känns det som men vad gör man inte för att ungarna ska fixa körkort!
Vi hann med en sväng till mamma och tända ett ljus hos pappa också. Det är jobbigare att gå till minneslunden när solen skiner på något konstigt sätt.......
Det blir sen middag här idag för yngsta dottern är på väg hem från innebandymatch i Umeå och vi vill vänta på henne.
Jag funderade hit och dit på efterrätt och bestämde mig för chokladmousse och hittade ett recept hos Daniel som jag testat nu. Jag hade ingen finchoklad hemma(ingen cognac heller!) utan jag tog hälften Marabou pistage och hälften Ingvar Kamprads exklusiva 5 kronorskaka!
Kolla receptet här!

Det fick bli en filè av en blodapelsin istället för bär!


Kolla vilka fina rosor jag fått!


Kommentarer
Postat av: Tina

VITA rosor..MIN favorit..!härliga recept du har!! Frittata låter bättre än rest-omelett också..! Kram Tina

2009-02-16 @ 09:59:56
URL: http://tinasjostedt.blogg.se/
Postat av: Daniel

Snyggt Jobbat det här är verkligen jätte kul att se. Man ska våga och testa :-) sköt om dig och må så gott mvh Daniel

2009-02-16 @ 12:03:15
URL: http://toproos.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0