Svartvinbärsrecept i senaste laget........

 
Har du några svartvinbär kvar eller kanske i frysen? Det är barndomsminnen för mig när brorsan och jag kom hem från slalombacken så fick vi ofta mammas vallmofrallor med ost, marmelad och te.....
Nu tar jag en liten klick i morgonfilen och det blir jättegott. Jag vet inte exakt vad jag kokade ihop (det är ju det som är så bra med sylt, bara att koka ihop och smaka av tills man är nöjd) så därför länkar jag till de här receptet
 
HIRAMS SVARTVINBÄRSMARMELAD
 
Om du inte vill köpa en färdig balsamicocreme på flaska eller en apdyr lagrad balsamico så är det här ett riktigt bra alternativ!
 
SVARTVINBÄRSBALSAMICO TILL GODA OSTAR
 
 
Aldrig fel med en mumsig kaka heller!
MIMMIS KAKA MED SVARTVINBÄR OCH KOKOSTÄCKE
 
 
Om du inte har bråttom och kan vänta i flera år så testa den här! Det ska jag själv göra för jag och likör är inte kompisar än men får jag några år på mig så kanske.....
 
PICKIS SVARTVINBÄRSLIKÖR

Kommentarer
Postat av: Littledessert - Recept & Webbshop

mums!

2012-09-19 @ 20:30:05
URL: http://littledessert.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0