Gott bubbel till nyår

 
 
Nu vill jag önska er alla ett riktigt Gott Nytt År! Vi ska fira in det nya året hemma i lugn och ro med våra ungdomar ( men Lisa du fattas!) och det känns roligt för det var måååånga år sedan.
Har ni bestämt något trevligt småplock? Det har inte jag än men det blir något med rom och räkor för det har jag i frysen.
 
HÄR kanske du hittar något av mina gamla förrätter eller tilltugg.
 
MÅRTENSSONS har gott småplock.
 
REMSANS BISTRO  har gjort  goda laxrullar
 
 
Något att skölja ner godbitarna med? Här är två sorters prisvärt bubbel!
 
Alexandre Bonnet  en champagne som kostar 249
 
Graham Beck Brut ett mousserande vin för 99 kr
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Cathrine

Härliga bilder och tips! I år är vi bortbjudna, ska bli trevligt. Ha ett riktigt Gott Slut. KramC

2012-12-30 @ 13:07:40
Postat av: Emmy

Gott nytt år till dig också!
Vi ska träffas ett kompispar tillsammans med alla våra barn. Så det blir nog livat, men pga antalet människor ;-)
Så jag har ingen aningen om vad vi kommer få äta ikväll, men jag vet att det blir plockmat istället för förrätt.
Tummen upp för dina bubbeltips! Graham Beck är en återkommande favorit.
Ha en trevlig kväll!
Kramar.

2012-12-31 @ 09:41:22
URL: http://remsansbistro.blogspot.com
Postat av: Mårtenssons kök

Gott nytt år till dej Karin, hoppas -13 blir kanoners bra!
Här blev det en lugn kväll med goda vänner och deras två barn. Paketlek och många skratt, god mat och dricka.
Vi har provat båda tipsen du bjuder på här och båda är riktigt goda.

Tack för din länkning till oss.
kramar Mårtenssons

2013-01-01 @ 19:43:58
URL: http://martenssonskok.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0