Club Sandwich med fläskfilè

 
Hoppas alla mammor haft en fin dag för det har jag haft i ett härligt sommarväder. Jag har planterat, hälsat på min fina mamma, kollat in yngsta dotterns nya lägenhet, fått tårta och presenter av barnen, cyklat och haft avslutning på zumba, borde vara mors dag lite oftarte!
Ja middag blev det men efter en massa tårta hoppade vi över potatis och byggde oss en macka istället.
 
 
♥  Fläskfileskivor eller rester av kött eller kyckling
 
♥  Stekta eller rostade brödskivor
 
♥ Sallad, tomater och lök
 
♥ Kallrökt skinka eller bacon (körd i micron 1 min så den blir krispig)
 
♥ Creme fraiche med lite dijonsenap, salt och peppar eller den dressing du gillar.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0