Första matchen......

Ja ikväll spelar Alby FF  damer sin första seriematch hemma mot Torpshammar och självklart måste jag dit och heja.
Det blir nog rätt tufft för Alby skulle jag tro så det är bäst att hålla en tumme eller två.....
Stuvade makaroner och falukorv var dotterns beställning  före matchen och det kunde jag bara inte säga nej till fast det  är Första maj och allt !
image93



När frida kom hem från Tyskland fick jag  körsbärste, fruktörtte och en jätte god Chilimix i present !
Nu ska jag ta mig en kopp innan det är dags för match.


image94 Tyvärr så blev det förlust med 2-0 men de kämpade bra......


Kommentarer
Postat av: AnitaJS

Hmmm, dom verkar var bra, Torpshammar. Måste berätta att i eftermiddag kände jag mig som en "lill"-Karin i köket... Jag hade kycklingfileer.. sen tog jag det kylskåpet kunde erbjuda...för första gång i mitt liv hade jag köpt färsk ingefära som blev en av ingredienserna... å de gick faktiskt att äta..härligt med all inspiration från DEJ !

2008-05-02 @ 19:09:31
Postat av: chiliconkarin

Vad kul! Det är ju det som är det roligaste i köket, du kommer väl ihåg TVprogrammet "Här har du ditt kylskåp",(visst hette det så?)
Extra kul när det blir gott också!

2008-05-02 @ 20:56:06
URL: http://chiliconkarin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0