Hemma från fjällen

Varför kan inte en helg i en fjällstuga i Storhogna vara bara liiite längre?
Härligt har det varit på fjället med solsken och blåst.
Ingen kan väl påstå att man är mera utvilad nu än när man åkte men det beror säkert på fjälluften eller vad tror ni?
Kul har det varit och jag längtar redan till nästa fjällsväng men då är det nog snö och skidor som gäller.
Här kommer lite bilder från helgen!


Självklart blev det matbilder fast jag måste träna mera med min nya kamera.
Första kvällen blev vi bjudna på ansjovisrulle, fläskfile och potatisgratäng, passionsfruktfromage och chilitryffel.
Anita skriv receptet på rullen är du snäll!


Matpaus vid Fallmorafallet.
Vi wokade fläskkött, majs, svamp, paprika, sockerärtor och åt det med nudlar.
Över det tippade vi en sås med citron, fishsauce, ingefära, sweet chili, vitlök och honung.



Anna-Lena du ser väldigt koncentrerad ut!
Ni kan förresten sluta att leta min försvunna hårfön för den låg i min ryggsäck!
(satte SPA personalen i jobb att leta den också hm.......)


Kommentarer
Postat av: Filibabba

åh vad mysigt det ser ut! =)

2008-10-26 @ 18:49:15
URL: http://filibabba.blogg.se/
Postat av: KarinW

Ja det var det också Filibabba!

2008-10-26 @ 19:59:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0