6 hungriga vänner och jag!

Vi har varit i huvudstaden och ätit på Sonjas Grek och det var kalas det.
 Klicka på bilderna så blir ni kanske också hungriga! (obs jag har en ny kamera och jag har INTE läst manualen än!)



Här är lite av det vi åt, det gäller att vara snabb också!
Till förrätt tog vi Pikilia, lite smått och gott av röror, ost och skaldjur.


Grillad entrecote med balsamicoslungade tomater, ruccola, rödlök och parmesan. (Brizola)


Här var det fiskspett med godsaker! (Thallasino Souvlaki)


Halloumipanerad kycklingfile, rostade grönsaker och tzatsiki (Kotopoulo Fileto)


Tryfflar med jordgubbar. (Sokolotakia)


Ja som ni förstår så var det ingen av oss som inte blev nöjd och mätt efter den middagen.
Toktrevlig kille var det som serverade oss också så tack för tipset Tre tjejer i köket.
Nu var ju det här en resa med jobbet men det går ju inte att jobba utan att äta det förstår ju alla!

På vägen hem köpte vi med oss lite att äta på tåget och ingen Stockholmsresa utan Sushi det säger jag bara!
Undra vad jag ska laga till middag, är nästan sugen på risgrynsgröt............



Tack för härliga dagar jobbarvänner och jag vill helst inte sabba känslan nu direkt men det känns sååå himla ledsamt att vi inte får jobba ihop framöver........

Trackback
RSS 2.0