Ottolenghi, vilken kokbok!



Jag har fått världens finaste present idag! Vem kunde tro att jag skulle få en helt fantastisk signerad kokbok från London på Fridas bandymatch i Fränsta? Tack snälla snälla Sven-Gunnar som är sockerbagare på Ottolenghi och skickade boken med sin brorsa Pär. Om du kommer hem till Sverige till sommaren så blir det middag på Näset och självklart något ur boken! Du får förlåta mig Frida men jag kunde inte låta bli att öppna paketet och när du inte var på planen så hamnade jag i boken!
Det är recept och bilder som jag bara ÄLSKAR!  Kolla in på hemsidan !

Vi bjöd mannens föräldrar  och min mamma på middag idag och det här åt vi.

Skärvångenostar, svartvinbärsmarmelad och rågkex


Boef Bourgignon, potatis och broccoli


Nöt och chokladmaräng med hallon, blåbär och grädde
Recepten finns på bloggen redan.
Nu ska jag lägga mig och läsa kokboken!
Trackback
RSS 2.0