Creme brulee



Ja tänk att vi fick en varsin brännare i julklapp mannen och jag och tänk vad svårt det är att använda dom när ingen fyllt dom med gasol!! Men den stora brännaren i garaget den kan man lita på, jag borde tagit en bild på "bränneriet"!
Inte den godaste efterrätt jag vet men eftersom de andra mmmmmmade och tyckte det var gott så fick jag erkänna att det inte var så tokigt ändå.

Lätt med en kall efterrätt att göra i förväg och bara(???) bränna av när man ska äta den.

Receptet knyckte jag  på recept.nu  det är väldigt stora portioner tycker jag men ibland vill man ju ha mycket efterrätt!




Kommentarer
Postat av: Karin

Har testat att göra creme brulee en enda gång och då blev det pannkaka av det. Måste nog testa igen :)

2012-02-13 @ 18:56:34
URL: http://ensmakavkarin.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0