Getostfyllda paprikor



Idag har det varit skolavslutning på min skola och det var så fint och barnen sjöng fantastiskt bra. När barnen gått hem blev vi bjudna på en överraskningslunch och vi fick bara hoppa på bussen och vara nyfikna. Målet var Åstön och Idyllen  eller förresten Porter Caféet och där fick vi umgås och äta räkbuffé/tacobuffé, ni vet såna här överraskningar det gillar jag!


Här får ni ett grilltillbehör som är mumsigt och passar bra om du har små ostbitar över. Såklart kan man fylla med en god skink eller salamibit om man har det. Jag har inte testat att köra dom på grillen för jag vill nog ha övervärme eller vad tror ni?


GETOSTFYLLD PAPRIKA

♥ !/2 liten paprika /person eller en halv lång snackpaprika att dela i bitar, salta & peppra lite i pepprikan!

♥ Getost i botten och riven cheddar på toppen tog jag men man tager som vanligt vad man haver.

♥ Tjoff in i ugnen på ca 200 grader tills osten smält och paprikan är mjuk.
Trackback
RSS 2.0